S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

                    ☏ +420 734 615 507


Obchodné podmienky
Obchodní podmínky

Obchodné podmienky


Obchodné podmienky - Drobcekov sen
 

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

 

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

 

2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB

 

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou e-shopu, či e-mailu.
Predmetom zmluvy je len tovar uvedený v kúpnej zmluve - objednávke.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.
Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim.

 

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

 

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.

 

4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

 

Každú objednávku môžete zrušiť najneskôr nasledujúci deň po jej odoslaní a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.

5) neprevzatie tovaru

 

Zákazník je povinný si objednaný tovar prevziať od doručovateľa, prípadne do 14 dní na pošte, ak ho pošta nezastihne na jeho adrese.

 

V prípade, že sa tovar vráti späť dodávateľovi, bude dodávateľ o tejto skutočnosti informovať zákazníka. Ten je povinný uhradiť nové náklady na opätovné doručenie (99 Sk). Ak tak neurobí, bude na jeho adresu zaslaná faktúra na uhradenie nákladov s dopravou a objednávka bude stornovaná.

V prípade, že zákazník neuhradí faktúru spojenú s nákladmi na dopravu, bude celá záležitosť odovzdaná nášmu právnemu zástupcovi.

 

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

 

Objednaný tovar vám zašleme:

1) Dopravcom GLS:

a. dobierkou - od 6eur - Podľa váhy a množstva balíka.

 

b. platbou bezhotovostné - od 5eur - Podľa váhy a množstva balíka (prevodom na účet: 2101635442/2010, ako Variabilný symbol použite číslo faktúry, príp. číslo uvedené v potvrdenej objednávke.)

IBAN: CZ1720100000002101635442
 
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
 

2) Osobný odber

Po telefonickej alebo emailovej dohode zdarma.

 

7) DODACIA LEHOTA

 

Dodacia lehota je udávaná u každého tovaru pod cenu. Ak si kupujúci objedná 2 a viac položiek, tak dodacia lehota je automaticky tá najdlhšia. V prípade, že niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás okamžite kontaktovať.

 

8) VÝMENA TOVARU, ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

 

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh, alebo do 14 dní môžete od zmluvy odstúpiť. Tovar stačí zaslať do 14 dní od jeho prevzatia doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.

 

 

9) REKLAMÁCIA A ZÁRUKA

 

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný bezodkladne hlásiť našej firme. Za vady vzniknuté prepravcom neručíme.

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby.

Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady vzniknuté bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácii:

1) informujte nás o reklamácii e-mailom, či písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu a číslo účtu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.

 

Zákony a predpisy:

- zák. č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní
- zák. č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov

 

Podmienky ochrany osobných údajov

I.
základné ustanovenia
Správcom osobných údajov podľa čl. 4 bod 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov (ďalej len: "GDPR") je Ventrade s.r.o. IČ: 067 59 505 so sídlom Vendryně 70, 73994 (ďalej len: "správca").
Kontaktné údaje správcu sú
adresa: Vendryně 70, 73994
email: drobcekovsen@email.cz
telefón: +420 724 917 074
Osobnými údajmi sú všetky informácie o identifikovanej alebo identifi
Odeslat zpětnou vazbu
Historie
Uloženo
Komunita

Vytvorené systémom www.webareal.sk

Yjc4MWV